Σχεδιασμος banner

Σχεδιασμός banner Simple Web Design

Τα banners χρησιμοποιούνται σε διαφημιστικές εκστρατείες με πρωταρχικό στόχο να προωθήσουν τα διαφημιστικά σας μηνύματα και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και των προϊόντων ή υπηρεσιών σας (brand awareness). Επιπλέον μπορούν να οδηγήσουν τους χρήστες στην ιστοσελίδα σας προκειμένου να γνωρίσουν περισσότερα για εσάς.

Ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και τον χώρο στον οποίο θα προβληθεί το banner, επιλέγεται η τεχνολογία σχεδιασμού του banner (στατικό, δυναμικό, flash, 3D).

Τα banners σε σχέση με τη διάσταση τους χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:

• Horizontal (οριζόντια). Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις είναι 468Χ60 και 728Χ90 pixels.
• Rectangular (ορθογώνια). Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις είναι 300Χ250 και 336Χ280 pixels.
• Square (τετράγωνα). Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις είναι 200Χ200 και 250Χ250 pixels.
• Vertical Banners (κάθετα). Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις είναι 120Χ250, 120Χ300, 150Χ250 & 150Χ300 pixels.
• Skyscrapers (ουρανοξύστες). Οι πιο συνηθισμένες διαστάσεις είναι 120Χ600 και 150Χ250 pixels.

Παράλληλα με το σχεδιασμό των banner της επιχείρησής σας, χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία διαδικτυακής παρακολούθησης και προώθησης, η Simple Web Design δύναται να σας ενημερώνει για διάφορους δείκτες για την ανάλυση της διαφημιστικής σας εκστρατείας.

CTR (Click Through Rate). Το ποσοστό των εμφανίσεων του banner σας που κατέληξαν σε click-επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας
CPU (Cost per User). Το ποσό που σας στοίχισε ο κάθε χρήστης που είδε το διαφημιστικό σας μήνυμα
CPM (Cost per thousand). Το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις του διαφημιστικού σας μηνύματος
Exposure rate. Πόσες φορές δηλαδή είδε ο κάθε χρήστης το banner σας κατά μέσο όρο
Conversion Rate & Targets. Πόσες από τις επισκέψεις από τη banner campaign σας μετατράπηκαν σε
συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

All portfolio

Όλα Τα έργα μας